Váš košík
Ve vašem košíku nejsou žádné další položky
S nadšením jste rozbalili zásilku obsahující handmade zboží a brzy vás nadšení opustilo, protože je s obsahem balíčku něco v nepořádku? Velmi nás to mrzí a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. Nikdo není dokonalý a evidentně se vloudila menší chybička. A to ať už v době, kdy zboží cestovalo od výrobce k nám do skladu nebo ze skladu k vám. Je-li s vaší zásilkou něco špatně, máte samozřejmě nárok na reklamaci.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

- neprodleně nám napište na e-mail info@bobu.cz nebo zavolejte na +420 606 073 245
- posléze zboží odešlete na adresu:
Ing.Soňa Stopková, bobu.cz
Zámecké náměstí 47
738 01 Frýdek-Místek - balíček můžete zaslat i přes Zásilkovnu:
pobočka Frýdek-Místek, Zámecké náměstí 1256, Áčkoshop (9041) - (v případě plné kapacity pobočka Frýdek-Místek, Radniční 1235, Hobby krámek (2854)
- adresát Soňa Stopková, bobu.cz
tel.: 606 073 245, e-mail: info@bobu.cz - do balíčku přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu), přímo na ni vepište důvod reklamace a stručně popište vzniklou vadu - ZDE ukázka
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů.
Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, vraťte prosím původní (peníze vám samozřejmě vrátíme) a vytvořte novou objednávku. Z důvodu omezených množství a limitovaných nabídek nejsme schopni zboží vyměňovat, proto aktuálně pouze vracíme peníze.