S nadšením jste rozbalili zásilku obsahující handmade zboží a brzy vás nadšení opustilo, protože je s obsahem balíčku něco v nepořádku? Velmi nás to mrzí a omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti. Nikdo není dokonalý a evidentně se vloudila menší chybička. A to ať už v době, kdy zboží cestovalo od výrobce k nám do skladu nebo ze skladu k vám. Je-li s vaší zásilkou něco špatně, máte samozřejmě nárok na reklamaci.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

  • neprodleně nám napište na e-mail info@bobu.cz nebo zavolejte na +420 606 073 245
  • posléze zboží odešlete na adresu:
    Ing.Soňa Stopková, bobu.cz
    Zámecké náměstí 47
    738 01 Frýdek-Místek
  • balíček můžete zaslat i přes Zásilkovnu:
    pobočka Frýdek-Místek, Zámecké náměstí 1256, Áčkoshop (9041)
  • (v případě plné kapacity pobočka Frýdek-Místek, Radniční 1235, Hobby krámek (2854)
  • adresát Soňa Stopková, bobu.cz
    tel.: 606 073 245, e-mail: info@bobu.cz
  • do balíčku přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu), přímo na ni vepište důvod reklamace a stručně popište vzniklou vadu - ZDE ukázka

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů.

Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, vraťte prosím původní (peníze vám samozřejmě vrátíme) a vytvořte novou objednávku. Z důvodu omezených množství a limitovaných nabídek nejsme schopni zboží vyměňovat, proto aktuálně pouze vracíme peníze.