Jak postupovat při reklamaci

Pokud je se zbožím něco v nepořádku, dejte nám o tom neprodleně vědět emailem (info@bobu.cz) nebo telefonicky (+420 777 805 973) a zároveň zboží odešlete na adresu:

Ing.Soňa Kurucová,
bobu.cz
Baška 608, 
739 01 Baška

Balíček můžete zaslat i přes Zásilkovnu:

pobočka : Frýdek-Místek, Staré Město, Jamnická, krmiva Twiko
adresát: Soňa Kurucová, bobu.cz
tel.: 777 805 973
email.: info@bobu.cz

Do balíčku přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni vepište důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu - podívejte se na příklad.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. 

Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, vraťte prosím původní (penízky vám vrátíme) a udělejte si novou objednávku. Z důvodu omezených množství a limitovaných nabídek nejsme schopni zboží vyměňovat, proto aktuálně pouze vracíme peníze.